צרו קשר
אנחנו תמיד כאן לענות על כל שאלה!
צריכים עזרה? כיתבו לנו

השאירו פנייתכם

ונציגינו ישובו אליכם

אישור לקבלת מידע פירסומי

אישור לקבלת ניוזלטר

* שדה חובה

שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות

שיווק ואסטרטגיה שיווקית מהווים כיום נדבך משמעותי ביותר בארגון, בכך שהם מייצרים יתרון יחסי על פני המתחרים וכתוצאה מכך גדלה רווחיותו. הצורך להיות הכי טוב, מפנה כיום את מקומו להכרח להתבלט על פני אחרים. מה לשווק, באילו מוצרים להתמקד, למי לפנות ובאיזה אופן, באילו מסרים לפרסם ובאילו אתרים,  אילו רשתות חברתיות לתחזק ואיך לנהל משא ומתן? המענה לשאלות אלה ועוד, הוא האתגר המשמעותי ביותר בקרב מקבלי ההחלטות בארגונים. 

במסגרת התוכנית ללימודי שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות, תקבל כלים ומיומנויות, בעזרתם תלמד כיצד להבליט את מוצריך, לשווק ולזהות לקוחות ולספק את צרכיהם בצורה הטובה ביותר בהשוואה למתחרים. הלימודים בתוכנית יחשפו את משתתפיה למקבלי החלטות, מרצים מקצועיים וחוקרים בתחום.

 

הלימודים בתוכנית יקנו לך כלים ומיומנויות לעשייה שיווקית, ניהול מוצרים וקבלת החלטות לגבי האסטרטגיה השיווקית בארגונך ויכשירו אותך לפעילות של שיווק דיגיטלי, פרסום ויחסי ציבור בסביבה משתנה בתפקידי שיווק, מכירות וניהול.

מיועד לבעלי רקע ולעובדים בתחום, המעוניינים לקבל את השפה המקצועית של עולם השיווק והדיגיטל, לחסרי רקע בתחום המעוניינים להשתלב בתפקידי מפתח בשיווק, פרסום וניהול מכירות ולאלה המעוניינים להתקדם בארגונים בהם הם עובדים ומחפשים את הכלים העכשוויים ביותר בחשיבה שיווקית.

בגרות מלאה

חץשיווק מודרני בעידן של תחרותחץאסטרטגיה שיווקיתחץניתוח סביבהחץזיהוי לקוחות רווחיםחץניתוח SWOT לעסקיםחץשיווק מקווןחץרשתות חברתיותחץפרסום דיגיטלי, מסרים אפקטיבים ובחירת הערוציםחץפרסום ממומןחץפרסום מסורתי ויחסי ציבור הלכה למעשהחץניהול אנשי מכירותחץמשא ומתןחץתהליך המכירהחץהכנת דף נחיתה עסקי

התוכנית כוללת שלוש יחידות לימוד המתבססות זו על זו. במקרים חריגים ניתן להצטרף רק לאחת או שתיים מהן (באישור מנהלת התוכנית). 

חץיחידה של שיווק ואסטרטגיה שיווקית, יסודות בשיווק, זיהוי לקוחות רווחים, ניתוח מתחרים ומציאת יתרון יחסי, המלצות אסטרטגיות לארגון.

חץיחידה של דיגיטל, שיווק מקוון ופרסום ברשתות חברתיות, חשיפה של העסק ומוצריו לאינטרנט, בלוגרים ודיספלינות אינטרנטיות ומסורתיות לפרסום ויחסי ציבור. 

חץמכירות וניהול אנשי מכירות, משא ומתן, טיפול בהתנגדויות וסגירה מוצלחת של עסקה, תהליכי משא ומתן מול ספקים, לקוחות ומשקיעים.

בסיום הלימודים יציגו המשתתפים טיוטה ראשונה של תכנית עסקית הלכה למעשה, עבור עסק נבחר מהמשק הישראלי, כולל המלצות לפרסום מקוון. 

פרויקט זה יאפשר לך לצאת בסוף הקורס עם תעודת זהות מקצועית ויישומית להמחשת התיאוריה שלמדת. 

אורכה של התוכנית 150 שעות אקדמיות ובנוסף להן 20 שעות פרוייקט מעשיות. 

 

תעודה של ביראד לימודי תעודה מתקדמים תינתן לעומדים בכל דרישות התכנית, הכוללות נוכחות של 80% לפחות משעות הלימוד והגשת פרויקט גמר. 

תוכניות נוספות

כלים וידע לראייה מערכתית של תחומי הניהול, השיווק, המכירות, הפיננסים והמשפטים של מנהל העסק, תוך המתמקצעות נרחבת וידע עדכני.
להמשך
קורס פרקטי ובו מכלול אמצעים עיונים ומעשיים לפיתוח העסק והמוצר ושימוש בערוצים מקוונים מודרניים למיקסום קהל הלקוחות.
להמשך
זוהי תוכנית ייחודית המיועדת לאלה המעוניינים להפוך חלום למציאות על ידי שיווק עצמי ועסקי בתנאי תחרות קשים במטרה לנהל עסק ריווחי ומצליח.
להמשך

ודאי יעניין אתכם לקרוא...

שבוע העבודה המקוצר בישראל

מאת: עמיר אביתר
החל מה - 1.4.2018 הוחל צו הרחבה בנושא קיצור שבוע העבודה בישראל. הכתבה הבאה תפרט לכל עובד בישראל כיצד השינוי ישפיע עליו.
להמשך

כיצד תשמרו את הטאלנטים בארגון

מאת: עמיר אביתר
כמנהלי משאבי אנוש עלינו לעשות הכל על מנת לשמר את העובדים בעלי הכישורים המיוחדים, המסייעים להצלחת הארגון. איך עושים זאת? בכתבה זו נסקור מגוון שיטות.
להמשך
מנהל התוכנית
ד"ר גרטנר מור יוסף איריס
בעלת PhD מ- Pecs University בהונגריה ו - BSc בביולוגיה מולקולרית ו-MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב. מרצה, מנחה ומובילה קורסי שיווק, יזמות ושירות בארגונים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים ועוסקת בליווי וכתיבת מתודות הדרכה וייעוץ שיווקי לנשים בעלות עסקים.
תאריכי פתיחה
24/02/2021 - ערב

לפרטים נוספים ולהרשמה

חייגו 3620*

למידע נוסף על שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות
מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם

אישור לקבלת מידע פירסומי

אישור לקבלת ניוזלטר

יתכנו שינויים בתכנים הלימודיים ובסגל המרצים משיקולים מקצועיים. ט.ל.ח