צרו קשר
אנחנו תמיד כאן לענות על כל שאלה!
צריכים עזרה? כיתבו לנו

השאירו פנייתכם

ונציגינו ישובו אליכם

אישור לקבלת מידע פירסומי

אישור לקבלת ניוזלטר

* שדה חובה

פרסום ודיגיטל

כיצד להשתמש ברשתות החברתיות, איך לבנות אתר מכירתי ובאיזה מודל נכון להסתייע לבדיקת אפקטיביות הפרסום? הקורס ללימודי שיווק דיגיטלי בביראד מעניק ידע פרקטי ובו מכלול אמצעים עיונים ומעשיים לפיתוח העסק והמוצר ושימוש בערוצים מקוונים מודרניים למקסום קהל הלקוחות. 

הקניית כלים ומיומנויות לתרגום אופטימאלי של מטרות העסק בערוצי on line ו - off line, תוך מתן טקטיקות מעשיות ואפקטיביות למשתתפי הקורס. 

מיועד למעוניינים להעמיק את ידיעותיהם בשיווק דיגיטלי באמצעות רשתות חברתיות ולתרגם את האסטרטגיה השיווקית הלכה למעשה, ולמעונינים לשווק את העסק ומוצריו במקסימום מהירות ובמסגרת התנאים הקיימים. 

12 שנות לימוד

חץתרגום השיווק המסורתי לדיגיטלי חץהכנת תכנית תקשורת שיווקית תמהיל המדיה חץזיהוי קהל היעד הפרסומי חץתקציב מסע פרסום חץפייסבוק ויוטיוב לייב אינסטגרם ופינטרסט חץגוגל אדוארדס ופרסום ממומן חץמבצעי קדום ומכירות חץבחינת תקציב המדיה חץיחסי ציבור חץבניית דף פייסבוק עסקי

אורכו של הקורס 50 שעות אקדמיות ובנוסף להן, 5 שעות שיווק מעשי בהן יבנו המשתתפים דף פייסבוק עסקי או טיוטה של תוכנית שיווקית ברשתות החברתיות.  

תעודה של ביראד לימודי תעודה מתקדמים תינתן לעומדים בכל דרישות הקורס, הכוללות נוכחות של 90% לפחות משעות הלימוד והגשת פרויקט גמר. 

תוכניות נוספות

בואו לפגוש כלי מידענות חדשניים ועכשויים ולהגיע אל הנתונים והמידע העדכניים ביותר לטובת קבלת החלטות רפואיות, ניהוליות ועסקיות.
להמשך
כלים וידע לראייה מערכתית של תחומי הניהול, השיווק, המכירות, הפיננסים והמשפטים של מנהל העסק, תוך המתמקצעות נרחבת וידע עדכני.
להמשך
זהו את קהל היעד שלכם ואת היתרון היחסי של מוצריכם ולמדו לשווק נכון ולהתבלט על פני אחרים, בעידן של תחרות.
להמשך

ודאי יעניין אתכם לקרוא...

9 פעולות שחייבים לעשות לפני מכירת עסק

מאת: עובדיה ערן
מכירת העסק שלכם אינה דבר קל. אספנו 9 טיפים שיסייעו לכם לעבור את התהליך באופן הטוב ביותר אשר יקדם אתכם לעסקת מכירה מוצלחת.
להמשך

הפכו את השלילי לחיובי בעזרת NLP

מאת: זיו עינת
אל תיכנעו לרגש השלילי. בכתבה הבאה נפרט מספר טריקים מעולם ה-NLP שיסייעו לכם לראות את החיובי ולחזק את תחושת הנוחות שלכם.
להמשך

הערכת ספקים ומדידת ביצועיהם

מאת: יצחקוב אלי
מחקרים הוכיחו, שארגונים אשר הנהיגו תהליך של הערכת ספקים, הגיעו לתוצאות טובות יותר והשיגו חיסכון משמעותי יותר. כך עושים זאת נכון.
להמשך
מנהל התוכנית
ד"ר גרטנר מור יוסף איריס
בעלת PhD מ- Pecs University בהונגריה ו - BSc בביולוגיה מולקולרית ו-MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב. מרצה, מנחה ומובילה קורסי שיווק, יזמות ושירות בארגונים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים ועוסקת בליווי וכתיבת מתודות הדרכה וייעוץ שיווקי לנשים בעלות עסקים.

לפרטים נוספים ולהרשמה

חייגו 3620*

למידע נוסף על פרסום ודיגיטל
מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם

אישור לקבלת מידע פירסומי

אישור לקבלת ניוזלטר

יתכנו שינויים בתכנים הלימודיים ובסגל המרצים משיקולים מקצועיים. ט.ל.ח