צרו קשר
אנחנו תמיד כאן לענות על כל שאלה!
צריכים עזרה? כיתבו לנו

השאירו פנייתכם

ונציגינו ישובו אליכם

אישור לקבלת מידע פירסומי

אישור לקבלת ניוזלטר

* שדה חובה

שיווק ואסטרטגיה שיווקית

הגדלת מכירות הארגון היא תוצאה ישירה מגיבוש אסטרטגיה שיווקית נכונה התורמת להצלחת הארגון. אסטרטגיה שיווקית היוצרת בולטות של מוצרי הארגון על פני אחרים ומאפשרת יתרון יחסי לארגון, נגזרת ממענה על שאלות בסיסיות כמו מה לשווק, באילו מוצרים להתמקד, למי לפנות ובאיזה אופן, באילו מסרים לפרסם ובאילו אתרים ועוד.
הקורס לשיווק ואסטרטגיה שיווקית בביראד יאפשר מענה לשאלות אלה ועוד, ויכשיר את הלומדים בו לעמוד בהצלחה באתגר השיווקי. 

הקורס מקנה כלים ומיומנוית עכשוויות לחשיבה ועשייה שיווקית, ניהול מוצרים וקבלת החלטות כנגזרת מהאסטרטגיה השיווקית המוטמעת בארגון. 

אנשי מקצוע מעולם השיווק והמכירות המעונינים להתקדם בארגונים בהם הם עובדים או להתפתח מקצועית ומחפשים את הכלים המתקדמים ביותר בחשיבה ובאסטרטגיה שיווקית. 

12 שנות לימוד

חץחשיבות השיווק בעידן של תחרות חץמה בין שיווק למכירות חץזיהוי לקוחות רווחים חץהבנת התנהגות צרכנים ומניעי קניה חץניתוח מתחרים ויצירת יתרון יחסי/U.S.P חץתכנון אסטרטגי לארגון חץניתוח סביבה פנימית, משאבי הארגון ויכולות חץניתוח SWOT חץקביעת מטרות ויעדים לטווח הארוך והבינוני חץבחינת אסטרטגיות גנריות חץבקרה ופיקוח על השגת מטרות הארגון חץניתוח פיננסי של עלויות חץתוכנית עסקית- טיוטה ראשונה חץאוקיינוס כחול- יזמויות וחדשנות בארגון

הלימודים יתקיימו באמצעות הרצאות פרונטליות, ניתוחי אירוע ו-case studies הלקוחים מחיי היום יום של המשתתפים. במהלך הלימודים יציגו המשתתפים סימולציות של משחקי תפקידים ותהליכי מכירה מול טלוויזיה במעגל סגור.  

אורכו של הקורס 50 שעות אקדמיות ובנוסף להן, 5 שעות שיווק מעשי.  

תעודה של ביראד לימודי תעודה מתקדמים תינתן לעומדים בכל דרישות הקורס, הכוללות נוכחות של 90% לפחות משעות הלימוד והגשת פרויקט גמר.

תוכניות נוספות

כלים וידע לראייה מערכתית של תחומי הניהול, השיווק, המכירות, הפיננסים והמשפטים של מנהל העסק, תוך המתמקצעות נרחבת וידע עדכני.
להמשך

ודאי יעניין אתכם לקרוא...

9 פעולות שחייבים לעשות לפני מכירת עסק

מאת: עובדיה ערן
מכירת העסק שלכם אינה דבר קל. אספנו 9 טיפים שיסייעו לכם לעבור את התהליך באופן הטוב ביותר אשר יקדם אתכם לעסקת מכירה מוצלחת.
להמשך

"להיות דומינו" – אפקט ההשפעה

מאת: זיו עינת
מהי המשמעות של "להיות דומינו" וכיצד עשייה זו יכולה להשפיע על האחרים? צאו מאזור הנוחות וקראו על כך בכתבה הבאה.
להמשך

הערכת ספקים ומדידת ביצועיהם

מאת: יצחקוב אלי
מחקרים הוכיחו, שארגונים אשר הנהיגו תהליך של הערכת ספקים, הגיעו לתוצאות טובות יותר והשיגו חיסכון משמעותי יותר. כך עושים זאת נכון.
להמשך
מנהל התוכנית
ד"ר גרטנר מור יוסף איריס
בעלת PhD מ- Pecs University בהונגריה ו - BSc בביולוגיה מולקולרית ו-MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב. מרצה, מנחה ומובילה קורסי שיווק, יזמות ושירות בארגונים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים ועוסקת בליווי וכתיבת מתודות הדרכה וייעוץ שיווקי לנשים בעלות עסקים.

שוחחו עם יועצי הלימודים שלנו

3620*

למידע נוסף על שיווק ואסטרטגיה שיווקית
מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם

אישור לקבלת מידע פירסומי

אישור לקבלת ניוזלטר

יתכנו שינויים בתכנים הלימודיים ובסגל המרצים משיקולים מקצועיים. ט.ל.ח