צרו קשר
אנחנו תמיד כאן לענות על כל שאלה!
צריכים עזרה? כיתבו לנו

השאירו פנייתכם

ונציגינו ישובו אליכם

הסכמה לקבלת מידע מהיחידה ללימודי תעודה

* שדה חובה

ניהול משאבי אנוש

בעולם העסקי הדינמי של היום, תפקידו של מנהל משאבי האנוש אסטרטגי וחיוני להצלחת הארגון. כמנהל משאבי אנוש וכחלק מקהילה מקצועית בכירה, עליו לעמוד בסטנדרטים אחידים וברורים של ידע, אתיקה ומיומנויות נדרשות. סטנדרטים אלו יאפשרו לו לקחת חלק פעיל בהובלת הארגון, להשתלב בהנהלה הבכירה ולהיות שותף עסקי משמעותי בתהליכי קבלת ההחלטות. לצד זאת, מחויבותו המרכזית של מנהל משאבי האנוש היא טיפוח ההון האנושי – פיתוח העובדים, יצירת סביבת עבודה מיטבית והבטחת שגשוגם ורווחתם, שהם המפתח להצלחת החברה כולה.
קורס ניהול משאבי אנוש של היחידה ללימודי תעודה באוניברסיטת בר-אילן יספק לכם כלים פרקטיים ועדכניים להשתלבות מוצלחת בעולם משאבי האנוש. במהלך הקורס תרכשו ידע חיוני בתחומי ניהול כוח אדם, גיוס ופיתוח עובדים, דיני עבודה, אסטרטגיה ארגונית ומנהיגות בעולם העבודה המשתנה. הלמידה משלבת ידע תיאורטי, התנסות מעשית, הרצאות מומחים וסימולציות המדמות אתגרי משאבי אנוש אמיתיים. כל אלה יאפשרו לכם למנף את הקריירה, לחזק את יכולות הניהול שלכם ולמצב את עצמכם כמובילים בתחום משאבי האנוש. 

הקורס יפתח יכולות מקצועיות מתקדמות בתחום ניהול משאבי אנוש ויספק למשתתפיו כלים מעשיים וידע אסטרטגי המסייעים לקבל החלטות ניהוליות חכמות ואפקטיביות בתחום פיתוח ההון האנושי. המשתתפים ייחשפו לגישות ולטכניקות מתקדמות בניהול משאבי אנוש, תוך חיזוק המיומנויות להובלת תהליכים ארגוניים ופיתוח מתמיד של הון אנושי.

הקורס מיועד לאנשי ונשות משאבי אנוש (מנהלי הדרכה, פיתוח, רכזי כוח אדם), לעוסקים בניהול צוותים, עובדים המיועדים לפתח מיומנויות ניהול או יועצים ארגוניים.

 

עדיפות לבעלי תואר ראשון מוכר עם ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתחומי משאבי אנוש, או לבעלי ניסיון של שנה לפחות בניהול עובדים.

 

 

חץמנהל מש"א כמוביל חדשנות ארגונית חץאינטליגנציה ריגשיתחץתורות ומודלים להנעת עובדיםחץפיתוח מנהלים חץסגנונות תקשורת בארגוניתחץניהול ומנהיגותחץהדרכה והכשרת ארגוניתחץניהול קונפליקטים ויישוב סכסוכים חץניהול תהליכי שינוי בארגוןחץיחסי עבודה בישראלחץדיני עבודהחץמערכות פנסיה וביטוחחץתכנון מערכות איתור מיון וגיוסחץניתוח עיסוקיםחץ מערכות בינה מלאכותית AI  ככלי סיוע למש"אחץתכנון ובניית תכנית עבודה ועוד.

תכני הלימוד יועברו באמצעות הרצאות, סדנאות, דיונים, ניתוח אירועים, תרגילים, מבחן בדיני עבודה ופרויקט גמר. 

אורכה של התוכנית 24 מפגשים בני 5 שעות לימוד אקדמיות כל אחד, סה"כ 120 שעות אקדמיות, מתוכן 20 שעות פרויקט גמר.  

תעודה של היחידה ללימודי תעודה תוענק לעומדים בכל דרישות התוכנית, הכוללות נוכחות של 80% לפחות משעות הלימוד והגשת פרויקט גמר.

תוכניות נוספות

גישור ויישוב סכסוכים
למדו לסייע לצדדים המצויים בקונפליקט בארגון ובקהילה, להגיע להסכמה בדרך תועלתית ויצירתית, תוך שמירה על יחסים הוגנים והמשך שיתוף הפעולה.
להמשך
איתור, גיוס ומיון משאבי אנוש
קבלו כלים ומיומנויות לאיתור וגיוס ההון האנושי המתאים ביותר לצורכי הארגון שלכם ולקידום הצלחתו.
להמשך
עולם משפט העבודה
מענה משפטי יישומי, עדכני וממוקד לסיפוק צרכי הידע של מקבלי ההחלטות בעולם התעסוקה.
להמשך

ודאי יעניין אתכם לקרוא...

AI משנה את חוקי המשחק במשאבי אנוש

מאת: עמיר אביתר
הטכנולוגיה המתקדמת הזו, של בינה מלאכותית זמינה, מביאה עמה פתרונות שמייעלים תהליכי גיוס, שימור וניהול עובדים והופכת את יחידות משאבי האנוש לחלק בלתי נפרד מההצלחה הארגונית. האם אתם מוכנים אליה?
להמשך

החלטת מעסיק על פיטורין - שלילת פיצויי פיטורין

מאת: עמיר אביתר
הנטל להוכיח קיומן של נסיבות המצדיקות שלילת פיצויי פיטורים, מוטל על המעסיק. על הקשיים והנסיבות בקיום נטל זה, בכתבה הבאה.
להמשך

כיצד תשמרו את הטאלנטים בארגון

מאת: עמיר אביתר
כמנהלי משאבי אנוש עלינו לעשות הכל על מנת לשמר את העובדים בעלי הכישורים המיוחדים, המסייעים להצלחת הארגון. איך עושים זאת? בכתבה זו נסקור מגוון שיטות.
להמשך
מנהל התוכנית
עמיר אביתר
יועץ ארגוני, מומחה ליחסי עבודה, שופט-נציג ציבור בבית הדין לעבודה, מגשר ויועץ לניהול משברים בתחום העבודה. מר עמיר שימש למעלה מ-35 שנים כסמנכ"ל משאבי אנוש בארגונים גדולים, הוא בוגר קרימינולוגיה, משפט פלילי ומנהל עסקים.
תאריכי פתיחה
27/05/2025 - ערב

שוחחו עם יועצי הלימודים שלנו

3620*

למידע נוסף על ניהול משאבי אנוש
מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם

הסכמה לקבלת מידע מהיחידה ללימודי תעודה

יתכנו שינויים בתכנים הלימודיים ובסגל המרצים משיקולים מקצועיים. ט.ל.ח