צרו קשר
אנחנו תמיד כאן לענות על כל שאלה!
צריכים עזרה? כיתבו לנו

השאירו פנייתכם

ונציגינו ישובו אליכם

הסכמה לקבלת מידע מהיחידה ללימודי תעודה

* שדה חובה

תקנון היחידה

1. כללי

היחידה ללימודי תעודה מציעה קורסים, הכשרות ולימודים לדרגי ניהול השונים, לרוצים להרחיב את ארגז הכלים שלהם ולרוצים לרכוש מקצוע. תקנון זה מגדיר את הכללים המחייבים וההנחיות ביחס לשימוש באתר (כהגדרתו להלן), לרבות נהלי הרשמה וביטול קורסים ועוד. האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.

2. הגדרות

בתקנון זה יהא לביטויים המפורטים להלן הפירוש הרשום בצידם להלן:

"האוניברסיטה" - אוניברסיטת בר-אילן.

"היחידה" - היחידה ללימודי תעודה.

"האתר" - אתר היחידה שכתובתו: http://www.biuh.co.il ו/או birad.biu.ac.il.

"תוכן האתר" - זכויות היוצרים באתר ובכל התכנים שבו לרבות, מבלי לגרוע מכלליות האמור, עיצוב האתר, קוד המחשב, תוכנות המשמשות את האתר, קבצים גרפיים, טקסט וכל חומר אחר הכלול בו.

"המידע" - מידע אודות משתמשים הנאסף באמצעות טפסי פניה בחלק מדפי האתר ו/או דפי נחיתה שאינם חלק מן האתר ו/או באמצעות קבלני משנה המפנים אלינו פניות בצורה ישירה לתוך מערכת הניהול שלנו (למשל ובין השאר האתרים מכללות, ToStudy), ו/או דיוורים שונים ככל שהמשתמש בחר להזין פרטיו לטפסים אלו.

"משתמש" - כל אדם ו/או גוף שייכנס לאתר ו/או שיבצע שימוש באתר ו/או במידע ו/או בשירותים המצויים ו/או המוצעים במסגרתו, מכל מין וסוג שהוא, בין שהם קיימים באתר ובין שניתן להשיגם באמצעות האתר.

"תנאי השימוש" - תנאי השימוש המפורסמים באתר וכפי שיתעדכנו מעת לעת.

3. אתר היחידה

3.1. השימוש באתר ייעשה על-פי הוראות תנאי השימוש. במקרה של סתירה בין תקנון זה לתנאי השימוש, יגברו הוראות תנאי השימוש. מבלי לגרוע מכלליות האמור, אין לפרוץ לאתר ו/או לשנות ו/או לגרוע ו/או להוסיף ו/או לפגוע בתוכנו של האתר ו/או בעיצובו ו/או בתוכנות המשמשות אותו ו/או בכל חומר אחר הכלול בו.

3.2. זכויות היוצרים באתר לרבות בשם האתר, בתוכנות ובמידע המאוחסן בו ובתוכנות העזר המשמשות להפעלתו שייכות ליחידה או לבעליה אשר איחסנו את המידע במאגרי היחידה, וזאת בין אם נכללה ביחס למידע ספציפי הודעת זכויות יוצרים ובין אם לאו.

3.3. כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות תוכן האתר, שמורות ליחידה. אין להפיץ, לשכפל, להעתיק, להציג בפומבי, למסור לצד שלישי או לעשות כל שימוש אחר לבד מן השימוש המותר על פי תנאים אלה בתוכן האתר או בכל חלק מתוכן האתר, ללא קבלת הסכמה מראש ובכתב של היחידה.

3.4. האמור בתקנון, תכני האתר ובכללם במדור "מאמרי ידע", מובא לידיעה כללית בלבד, ואינו מהווה הצעה, המלצה, יעוץ או חוות דעת לעשות פעולה או להמנע ממנה, או מחליף יעוץ ו/או שיווק מקצועי, המותאם אישית לכל אדם בכל תחום מקצועי. בשום מקרה האוניברסיטה או היחידה לא יישאו באחריות לכל נזק ישיר ו/או עקיף, כספי או אחר, שייגרם לגולשים ו/או לצדדים שלישיים כלשהם כתוצאה משימוש באתר ו/או הסתמכות על המידע שמופיע בו (As Is). השירותים שמציע האתר מוצעים כמות שהם ולא תקום לגולשים כל טענה, תביעה או דרישה כלפי האוניברסיטה ו/או היחידה בגין אופי השירותים שמציע האתר או היחידה, היותם מוגבלים ו/או חסרים ו/או לא מותאמים לצרכי הגולשים או מי מהם. השימוש באתר ייעשה על אחריותם המלאה והבלעדית של הגולשים. האוניברסיטה ו/או היחידה לא יהיו אחראים לקלקולים, תקלות או כשלים בקווי התקשורת, בתוכנה או בפעילות התקינה של האתר.

3.5. היחידה רשאית לערוך שינויים בתקנון זה ובמידע על פי שיקול דעתו הבלעדית ומבלי להודיע על כך מראש.

3.6. היחידה רשאית לצלם מעת לעת את שיעורי הלימוד, הסטודנטים והמרצים ואירועים במסגרת הלימודים ולפרסמם באתר היחידה ובאמצעי פרסום נוספים, לרבות רשתות חברתיות, ללא הצורך בקבלת אישור מהגורמים המצולמים.

4. פרטיות

4.1. המידע עשוי להשמר במערכת ניהול הלקוחות של היחידה ומשמש את היחידה בלבד לצורכי טיפול בפנייה או יצירת קשר עם המועמדים ללימודים ביחידה ולצורך שיפור השירות המוענק על ידי היחידה. המידע אינו מועבר לצד שלישי או לגורמים אחרים שאינם היחידה או האוניברסיטה.

4.2. היחידה מעוניינת לשלוח למשתמשים מדי פעם בדואר אלקטרוני מידע בדבר שירותיה וכן מידע שיווקי ופרסומי הקשור ליחידה או לשירותיה. מידע כזה ישוגר אל המשתמש רק אם נתן הסכמה מפורשת לכך, ובכל עת יוכל לבטל הסכמתו ולחדול מקבלתו.

4.3. היחידה מיישמת באתריה מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית, אין הם מעניקים בטחון מוחלט. לכן, היחידה לא מתחייבת ששרתיה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם.  

5. נהלי הרשמה ולימודים ונהלי ביטול

הרשמה

5.1. ההרשמה לקורס תעשה באמצעות אתר האינטרנט, טופס רישום, שיחה טלפונית עם יועץ/ת לימודים.

5.2. ידוע ללומד שהרישום הינו על תנאי כל עוד לא אושרה קבלתו על-ידי מנהל תוכנית הלימודים/קורס ו/או ועדת הקבלה ו/או עמידה בתנאי הסף לקבלה לקורס.

5.3. הנרשם יחוייב במועד הרישום בדמי הרשמה. דמי הרשמה אלה יוחזרו לנרשם במידה ויוחלט על ביטול הקורס טרם פתיחתו.

5.4 במקרה בו נרשם לא ישלם במועד את שכר הלימוד כולו או חלקו, מבלי לגרוע מכל סעד אחר לו יהיה זכאי, היחידה ו/או האוניברסיטה תהא רשאית להפסיק את השתתפותו בקורס.

5.5. רישום כתובת דואר אלקטרוני במסמכי ההרשמה מהווה הסכמה לקבלת חשבונית דיגיטלית לדואר אלקטרוני זה.

5.6 הרשמתך ליחידה מהווה התחייבות כי הפרטים האישיים שמסרת אמינים ומדוייקים, כי הם נמסרים בהסכמתך ומרצונך החופשי וכי אתה מודע שלא קיימת חובה חוקית למסירת מידע, אלא אם צוין במפורש. 

5.7. התחייבות מעסיק או גורם משלם אחר:

5.7.1. בהתחייבות של מקום עבודה או גורם משלם אחר, יש לצרף לטופס ההרשמה כתב התחייבות של מקום העבודה או גורם המשלם. כתב ההתחייבות יכלול את שם מורשה החתימה של הגורם המשלם וכן התחייבות לתשלום לאוניברסיטה בגין שכר הלימוד כמתחייב מנהלי ההרשמה.

5.7.2. הלומד מתחייב שבמקרה והגוף המשלם אשר התחייב לממן את כל שכ"ל או חלקו, לא עמד בהתחייבותו זו, הוא יהיה אחראי אל מול האוניברסיטה למלוא התשלומים. 

הנחות והטבות

5.8. פירוט ההנחות וההטבות המלא נמצא במשרדי היחידה ומתעדכן מעת לעת.

5.9. ליחידה שמורה הזכות להפסיק כל מבצע ו/או הטבה בכל עת,  מספר המקומות תחת כל הטבה/מבצע הינו מוגבל ואין כפל מבצעים.

5.10. במקרה שנרשם זכאי ליותר מהנחה/הטבה אחת, תחול עליו רק הנחה/הטבה הגבוהה מבין ההנחות/הטבות התקפות, ובשום מקרה לא יהיה כפל הנחות/הטבות או הנחות מצטברות, אלא אם צוין כך במפורש בפרסום. הנחה תקפה ליום ההרשמה בלבד עם הצגת המסמכים הרלוונטיים במועד ההרשמה – לא יאושרו הנחות בדיעבד, אי הצגת המסמכים הרלוונטיים במועד ההרשמה תגרור תשלום מלא של שכר הלימוד ללא הנחות/הטבות.

5.11. למען הסר ספק, הכללים תחת תקנון זה בכלל ותחת סעיף ‏5 זה בפרט יחול במלואם גם על קורסים/סדנאות עליהם ניתנה הנחה או שניתנו במסגרת הטבה.

5.12. היחידה רשאית לבטל הטבה שניתנה כסדנה או כל פעילות אחרת במידה ומספר הנרשמים לאותה הטבה לא הגיע למספר מינימלי לפתיחה ו/או לעצור את ההטבה במידה ומספר הנרשמים הגיע למקסימום המוקצה להטבה וכל זאת ללא הודעה מוקדמת. במידה ונרשם השתמש בהטבה וביטל השתתפותו בקורס שבגינו קיבל את ההטבה, יחוייב הנרשם בגין עלות ההטבה כפי שנקבעה על-ידי היחידה מראש.

לימודים

5.13. פתיחת הלימודים מותנית במספר נרשמים מינימלי אשר יקבע על-ידי הנהלת היחידה. הנהלת היחידה תהא רשאית לדחות את מועד פתיחת הלימודים בקורס מסויים במידה ולא יהיה מספר מינימלי כנדרש ו/או לבטל את הקורס. במידה ותעשה כך, יוחזר לנרשמים שכר הלימוד במלואו, ללא פיצוי נוסף ולא יהיו להם טענות כלשהן בקשר לכך.

5.14. לפני תחילת ו/או תוך מהלך הלימודים, רשאית הנהלת היחידה להוסיף ולגרוע מרצים ונושאי לימוד על-פי שיקול דעתה.

5.15. במועדי המפגשים עלולים לחול שינויים עקב אילוצים בלתי צפויים. כמו כן, עלול להיווצר מצב שבו לא יתאפשר לקיים מפגש אף על פי שהייתה כוונה לקיימו. הזכות לשינויים שמורה להנהלת היחידה.

5.16. עם הרשמתו, מאשר הלומד כי הלימודים יתקיימו באופן פרונטלי/משולב/היברידי/זום, על פי שיקולי היחידה ו/או בהתאם להנחיות משרד הבריאות ו/או פקע"ר. קורס משולב מתקיים באופן פרונטלי עם מספר מפגשי לימוד בזום. קורס היברידי מתקיים בו זמנית באופן פרונטלי ובזום.

5.17 ההשתתפות בקורס היברידי מהווה הסכמה לצילום המפגש והנוכחים בו (פרונטלית ובזום) לצורך קיום המפגש. חלק ממפגשי הזום מוקלטים לצורך בקרה ושיפור.

5.18  נוכחות בשיעור מקוון תחשב ככזו עם מצלמה דולקת בלבד בה ניתן לראות את הסטודנט.

5.19 להנהלת היחידה הזכות להחליט על קבלת ודחית מעומדים וזאת על סמך תנאי סף ומבחני מיון שונים ו/או ראיון  אישי.

5.20. להנהלת היחידה הזכות להפסיק לימודיו של כל תלמיד מסיבות של אי-עמידה בדרישות הפדגוגיות וברמת הלימודים, וכן מסיבות של התנהגות בלתי הולמת.

5.21. תנאי לקבלת תעודה בכל תוכנית/קורס: נוכחות של לפחות 80% מסך שעות הלימוד בתוכנית/קורס (כולל היעדרות עקב מילואים, מחלה וכו'), אלא אם צויין אחרת ועמידה במטלות התוכנית/קורס. למרות האמור לעיל, הנהלת היחידה וצוות ההתוכנית/קורס רשאים לקבוע תנאים נוספים ו/או דרישות על-פי שיקול דעתם ובהתאם לכל תוכנית/קורס ובלבד שהודעה על כך תינתן לנרשמים במועד ההרשמה.

5.22. שעות פרקטיקום/התנסות מעשית הינן שעות נוספות על בסיס עצמאי (אלא אם צוין אחרת) ולא תחשבנה כשעות לימוד רגילות במסגרת התוכנית/קורס.

5.23. האחריות למציאת מקום לביצוע הפרקטיקום מוטלת על הסטודנט בלבד, ללא התערבות היחידה או מנהל התוכנית.

5.24. פרויקט/עבודת גמר המהווים חלק מדרישות הקורס יוגשו בתאריך שנקבע ע"י מנהל הקורס. בקשה לדחייה במועד הגשת פרויקט/עבודת גמר יש להעביר בכתב בטרם הגיע מועד הגשתם, למנהל הקורס עם עותק למזכירות היחידה. עם זאת, אין בעצם העברת הבקשה אישור לדחיית מועד ההגשה, ולמנהל הקורס שמורה הזכות לאשר או לדחות את הבקשה. סטודנט שנעדר מהגשת עבודה בקורסים בהם נדרשת הגשת פרויקט/עבודת גמר בצוות, ובהינתן אישור מנהל הקורס, באחריותו למצוא ולהצטרף לצוות הגשת פרויקט/עבודת גמר בקורס הבא אחריו.

5.25. במקרה של היעדרות ממבחן או קבלת ציון נכשל, יש להגיש בקשה בכתב לביצוע מבחן חוזר למנהל הקורס, בטרם סיום הקורס, עם עותק למזכירות היחידה. עם זאת, אין בעצם העברת הבקשה אישור לביצוע המבחן ולמנהל הקורס שמורה הזכות לאשר או לדחות את הבקשה. בכל מקרה ביצוע מבחן חוזר או דחייה במועד מבחן למועד אחר יתאפשרו פעם אחת בלבד.

5.26  מיקום כיתות הלימוד עשוי להשתנות בהתאם לצרכי היחידה. אין היחידה מתחייבת לחניה בסמוך לכיתות הלימוד.

5.27. במהלך הלימודים בתוכנית, ההנהלה תהיה רשאית לשלוח לסטודנטים הודעות תפעוליות באמצעים דיגיטלים שונים.

כללי התנהגות

5.28. תלמידי הקורסים ישמרו על שקט ויאפשרו את התנהלותם התקנית של השיעורים, כן ישמרו על נקיון הכיתות ושטחי היחידה וכן על מתקני הלימוד, העזרים וכיו"ב.

5.29. חל אסור מוחלט על העישון בכיתות ובשטח סביבן. העישון מותר אך ורק באזורים המיועדים לכך ומסומנים בשילוט המתאים.

5.30. על תלמידי הקורסים ומבקרי היחידה לשמור על ציודם האישי ולא להשאירו ללא פיקוח ברחבי היחידה. היחידה לא תהיה אחראית לכל גניבה או נזק שיגרם לציודם של תלמידיו.

5.31. אין להשתמש בציוד האור קולי ו/או המיחשוב. שימוש כאמור מותר רק לגורמים שהוסמכו לכך (מרצים, צוות היחידה או כל מי שקיבל הרשאה מפורשת מהנהלת היחידה).

5.32. משתתף אשר יאחר מעל 15 דקות, ייכנס בהפסקה או לפני כן באישור המרצה בלבד.

ביטול

5.33. מועד הפסקת הלימודים יחושב רק מהתאריך בו נתקבלה הודעת המשתתף בכתב למזכירות התוכנית ובקשתו אושרה על ידי המזכירות (באחריות הנרשם לוודא קבלת המכתב במשרדי היחידה). אי מתן הודעה או איחור במתן הודעה על הפסקת לימודים, יגררו המשך חיוב שכ"ל. 

5.34. חיוב שכ"ל בגין הפסקת לימודים במהלך הקורס, יהיה כמפורט להלן:

5.34.1. ביטול עד 15 יום לפני מועד פתיחת הקורס – אין חיוב בשכר לימוד.

5.34.2. ביטול ההרשמה החל מ- 15 יום ואילך לפני מועד פתיחת הקורס – יחויב ב-25% מגובה שכר הלימוד המלא לקורס.

5.34.3. ביטול ההשתתפות בקורס מיום פתיחתו ועד 14 יום לאחר פתיחתו – יחויב ב-50% מגובה שכר הלימוד המלא לקורס.

5.34.4. ביטול השתתפות בקורס 14 יום לאחר פתיחתו – חיוב בתשלום שכר לימוד מלא של הקורס.

5.35. מובהר כי זמן הטיפול בהחזרים כספיים ככל שאושרו הינו עד 45 ימים מיום אישור הבקשה.

5.36. יצויין כי בכל מקרה, דמי ההרשמה אינם מוחזרים בעקבות ביטול ההרשמה/אי קבלה לקורס. 

5.37. במקרה של הפסקת לימודים עקב אילוץ בלתי-צפוי, מיוחד וממושך, שאינו מאפשר לימודים תקינים במשך 30 יום לכל הפחות יש לפנות מידית למשרדי היחידה, בכתב ובצירוף מסמכים רלוונטיים (באחריות הנרשם לוודא קבלת המכתב במשרדי היחידה). יש לשלוח את הבקשה מיד לאחר שאירע המקרה שגרם להפסקת הלימודים. כל בקשה תיבדק לגופו של עניין.

5.38. השלמת לימודים תתאפשר על בסיס מקום פנוי ותהיה מוגבלת לתקופה של 12 חודשים מיום סיום הקורס הרלוונטי, וכל זאת במידה ויפתח מחזור נוסף של קורס זה.

5.39. הקפאת לימודים:

5.39.1. הקפאת לימודים תתאפשר רק במידה והוגשה בקשה מסודרת בצירוף מסמכים רלוונטיים למשרדי היחידה ורק באם הבקשה אושרה על-ידי היחידה.

5.39.2. במקרה שאושרה הקפאת לימודים גביית שכר הלימוד תמשך כסדרה.

5.39.3. הקפאת הלימודים הינה רק בעבור הקורס שהמשתתף רשום אליו והצטרפות למחזור אחר הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.

5.39.4. הקפאת הלימודים תתאפשר לתקופה של עד שנה ממועד אישור הבקשה להקפאה.

5.40. החלפת קורס:

5.40.1. המעוניין להחליף קורס מסוים בקורס אחר המוצע ביחידה, יגיש בקשה כתובה להנהלת היחידה (להלן: "בקשה להחלפת קורס").

5.40.2. היחידה שומרת לעצמה את הזכות לדחות או לקבל בקשה להחלפת קורס על פי שיקול דעתה הבלעדי. 

5.40.3. במקרה של אישור בקשה להחלפת קורס, ישלם הלומד בגין הקורס שעזב בהתאם לכמות המפגשים שהתקיימו עד למועד עזיבתו בפועל, כפול 1.1 מעלות למפגש בהתאם לשכר הלימוד (ללא הנחות ו/או הטבות כלשהן). ההפרש שבין שכ"ל המקורי שהלומד שילם בפועל לאוניברסיטה לסכום ששילם הלומד בגין הקורס שעזב יעמוד לזכותו לטובת תשלום שכר הלימוד של הקורס החדש.

5.41. מבלי לגרוע מסעיף ‏3.4 לעיל, אחריות היחידה בקשר להסכם ללימודים בקורס כלשהו נספחיו ותנאיו, לרבות פרסומים ומצגים וכן כתוצאה מהפרת הסכם, פיצויים ו/או נזקים ו/או מכל סיבה שהיא, תהיה מוגבלת בסכום התביעה עד לגובה שכר הלימוד אשר שולם בפועל על-ידי המשתתף בקורס הרלוונטי.

6. הודעות ליחידה

6.1. להלן פרטי הקשר לצורך פניות ומסירת הודעות למרכז:

טלפון: 3620*

פקס: 03-5341598

דואר אלקטרוני: ariela.moshayov@biu.ac.il

כתובת: קמפוס אוניברסיטת בר אילן, רמת-גן 

6.2. יש לשמור עותק מכל מכתב הנשלח בדואר או בפקס וכן את אישור המשלוח. היחידה לא תתחשב בטענה שמכתב כלשהו נשלח בדואר או בפקס ולא הגיע, אלא בצירוף הוכחה (אישור משלוח פקס, אישור דואר רשום וכיו"ב). במידה ולא תצורף הוכחה כאמור, הנושא יטופל בהתאם למועד הפנייה החדש. המועד הקובע הוא תאריך קבלת הפנייה בכתב במשרדי היחידה.

7. שמירת מסמכים

7.1. תעודות ו/או אישורי לימודים למשתתפים יישמרו למשך 7 שנים מיום הענקתם לכלל משתתפי התוכנית/קורס. 

7.2. הנפקת תעודות חדשות או העתקים מהן, אישורים נוספים בקשר עם הלימודים ביחידה וכדומה, תתבצע בכפוף לעלויות הנהוגות על-ידי היחידה כפי שיעודכנו במשרדי היחידה מעת לעת. לצורך הנפקת תעודות ו/או אישורים כאמור, יש לפנות למשרדי היחידה בהתאם לתקנון זה. זמן הטיפול בבקשה כאמור יהיה עד 45 ימי עסקים ממועד קבלת הפניה במשרדי היחידה.