צרו קשר
אנחנו תמיד כאן לענות על כל שאלה!
צריכים עזרה? כיתבו לנו

השאירו פנייתכם

ונציגינו ישובו אליכם

אישור לקבלת מידע פירסומי

אישור לקבלת ניוזלטר

* שדה חובה

גישור ארגוני

סכסוכים במקום העבודה הם אמנם שכיחים, אך הם גוזלים כ- 40% מזמן הניהול של מנהלים ומפריעים למהלך התקין של יחסי העבודה ההדדיים בארגון. 

הסכסוכים הללו מסיחים את הדעת מן העבודה, יוצרים נזקים בדינמיקת העבודה, מזיקים למרקם היחסים הבין אישיים בארגון, פוגעים בשביעות רצון ומשפיעים כל סביבת העבודה. 

הגישור הפנים ארגוני נוקט באסטרטגיה בעלת יכולת לפתור משברים ולנהל בצורה יעילה ומיטבית את הסכסוך. זהו כלי ניהולי חדשני יחסית, אשר אינו נמצא בארסנל כלי הניהול הקונבנציונלי של המנהל, אך שימוש בו יסייע לפתרון ארוך טווח ובהסכמה של סכסוכים, תוך שמירה על המשך היחסים התקינה בארגון ושיפור התרבות הארגונית. גורם חיצוני או פנימי ראוי, מיומן בגישור, יכול להתמודד עם סכסוכים מורכבים בארגון ביעילות גבוהה ולפתרם לשביעות רצון הצדדים.

אנו מזמינים אתכם להצטרף לקורס גישור ארגוני בביראד לימודי תעודה מתקדמים ולרכוש יכולת וכלים לסייע לפתרון סכסוכים בארגון ולהביא להמשך שיתוף הפעולה פורה בין העובדים לטובת סביבת עבודה נעימה ואפקטיבית. 

הלימודים בקורס גישור ארגוני בביראד לימודי תעודה מתקדמים, יאפשרו לכם לסייע בפיתוח מערכת יחסים תקינה וטובה בין עובדי הארגון ומנהליו, המבוססת על הליך גישור בין הצדדים לקונפליקט ביישוב דעת ובהסכמה, לטובת אפקטיביות בארגון (לאחר סיום קורס גישור בסיסי). 

הקורס מיועד למנהלים, עובדים, אנשי משאבי אנוש, וועדי עובדים ואנשים בעלי רקע ניהולי - בוגרי קורס גישור בסיסי, המעוניינים להעמיק את הידע בגישור ולרכוש כלים שיסיעו להם לנהל קונפליקטים בארגון באמצעות הליך גישור.

בוגרי קורס גישור בסיסי כלשהו, לאחר ראיון עם מנהל הקורס.

חץחזון ומטרות הארגון  חץתורת הארגונים חץתרבות ארגונית חץסגנונות ניהול חץהמנהל כמגשר חץהקמת צוות עבודה חץעקרון השיתוף חץאבחון הארגון חץבניית המערכת חץאתיקה בגישור במקום העבודה חץהמנהל כמגשר.

הקורס יתקיים במתכונת הרצאות פרונטליות ואורכו 20 שעות לימוד אקדמיות. 

תעודת בוגר קורס גישור ארגוני של ביראד לימודי תעודה מתקדמים תינתן לעומדים בכל דרישות הקורס הכוללות נוכחות של 90% לפחות משעות הלימוד. 

תוכניות נוספות

למדו לסייע לצדדים המצויים בקונפליקט בארגון ובקהילה, להגיע להסכמה בדרך תועלתית ויצירתית, תוך שמירה על יחסים הוגנים והמשך שיתוף הפעולה.
להמשך
מענה משפטי יישומי, עדכני וממוקד לסיפוק צרכי הידע של מקבלי ההחלטות בעולם התעסוקה.
להמשך
כמנהלי משאבי אנוש, עליכם לעמוד בסטנדרטים מקצועיים של ידע, אתיקה ומיומנויות נדרשות. בואו לרכוש את כל אלה אצלנו, בתוכנית לניהול משאבי אנוש.
להמשך

ודאי יעניין אתכם לקרוא...

הקורונה כהזדמנות לשינוי בשוק העבודה

מאת: עמיר אביתר
בעקבות הקורונה מצוי שוק העבודה במשבר. שוק העבודה של המחר ישנה פניו ויהפוך משוק של עובדים שלא אחת הם שקבעו את תנאי העסקתם, לשוק של מעסיקים שהם אלו שיקבעו את תנאי העסקה. על כך, בכתבה הבאה.
להמשך

תהליך גישור נכון - סרטון טיפ מקצועי

מאת: עמיר אביתר
אביתר עמיר, מנהל התוכנית ללימודי גישור בביראד, מגיש לכם טיפ מקצועי בנושא תהליך גישור נכון, המתרכז דווקא במסרים ובאוירה העוטפים את תהליך הגישור.
להמשך

כיצד תשמרו את הטאלנטים בארגון

מאת: עמיר אביתר
כמנהלי משאבי אנוש עלינו לעשות הכל על מנת לשמר את העובדים בעלי הכישורים המיוחדים, המסייעים להצלחת הארגון. איך עושים זאת? בכתבה זו נסקור מגוון שיטות.
להמשך
מנהל התוכנית
עמיר אביתר
יועץ ארגוני, מומחה ליחסי עבודה, שופט-נציג ציבור בבית הדין לעבודה, מגשר ויועץ לניהול משברים בתחום העבודה. מר עמיר שימש למעלה מ-35 שנים כסמנכ"ל משאבי אנוש בארגונים גדולים, הוא בוגר קרימינולוגיה, משפט פלילי ומנהל עסקים.
תאריכי פתיחה
28/04/2021 - ערב

שוחחו עם יועצי הלימודים שלנו

3620*

למידע נוסף על גישור ארגוני
מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם

אישור לקבלת מידע פירסומי

אישור לקבלת ניוזלטר

יתכנו שינויים בתכנים הלימודיים ובסגל המרצים משיקולים מקצועיים. ט.ל.ח