צרו קשר
אנחנו תמיד כאן לענות על כל שאלה!
צריכים עזרה? כיתבו לנו

השאירו פנייתכם

ונציגינו ישובו אליכם

הסכמה לקבלת מידע מהיחידה ללימודי תעודה

* שדה חובה

ביראד לימודי תעודה מתקדמים: לימודי שיווק ופרסום

לימודי שיווק ופרסוםבעלי אוריינטציה שיווקית? מעוניינים להתברג בתפקידי מפתח בתחום הפרסום, השיווק, קידום מכירות ויחסי ציבור? זה הזמן להירשם ללימודי שיווק ופרסום בביראד לימודי תעודה מתקדמים, מבית אוניברסיטת בר-אילן.

בעידן העכשווי מתאפיינת הזירה העסקית בתזזיתיות ודינמיות, תחרות קשוחה, ריבוי של שחקנים ושינויים תדירים, וכדי להתבלט ולייצר יתרון יחסי על פני יתר המתחרים, נדרשת אסטרטגיה שיווקית חכמה ויעילה. 

השיווק והפרסום כוללים בתוכם מעטפת רחבה של כלים ופלטפורמות לקידום ומימוש מגוון מטרות שונות, החל מהעברת מסרים והעלאת מודעות בקרב הצרכנים, דרך חשיפה למותגים והרחבת מאגר לקוחות, ועד לקידום מכירותיו של מוצר מסוים. אחד מהקורסים שמציעה ביראד ללימודי שיווק ופרסום הוא "שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות". מדובר בקורס שמטרתו להקנות למשתתפים כלים וטכניקות לתכנון מהלכים אסטרטגיים, קבלת החלטות ועשייה שיווקית בתחומי שיווק שונים בתנאי סביבה משתנים.

 

התכנית ללימודי שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות

התכנית ללימודי שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות היא בהיקף של 170 שעות אקדמיות, שמתוכן 20 שעות מיועדות לפרקטיקום (התנסות מעשית). הקבלה לקורס מותנית בבגרות מלאה והקורס מותאם למתעניינים בעלי זיקה אל התחום, המעוניינים לרכוש את השפה המקצועית ומונחי יסוד בעולם השיווק והדיגיטל, אם לצורך קבלת הכלים העכשוויים והעדכניים ביותר בחשיבה השיווקית ואם לצורכי קידום בארגונים שבהם הם מועסקים. 

קורס זה ללימודי שיווק ופרסום מותאם גם לאלו שאין להם רקע בתחום, החפצים להשתלב בתפקידי מפתח בחברות דיגיטל, משרדי פרסום וכן הלאה. נושאי הלימוד בתכנית מחולקים לשלוש קטגוריות מרכזיות, שכול אחת מהן מתמקדת בתחום ספציפי.  

 

שיווק, דיגיטל ומכירות: יחידות הלימוד בתכנית

יחידות הלימוד בתכנית עוסקות בשיווק ואסטרטגיה שיווקית (הקניית יסודות בשיווק, ניתוח מתחרים וחיפוש אחר יתרון יחסי, זיהוי לקוחות רווחים ומתן המלצות אסטרטגיות לארגון), דיגיטל, פרסום ושיווק מקוון (חשיפת העסק ומוצריו לדיסציפלינות פרסום מסורתיות ואינטרנטיות, פרסום ויחסי ציבור ברשתות חברתיות, בלוגים וכן הלאה) ונושא המכירות (משא ומתן ותהליכי משא ומתן מול משקיעים, לקוחות וספקים, טיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות מוצלחת). 

בתום הלימודים נדרשים המשתתפים להציג טיוטת תכנית עסקית עבור עסק נבחר, לרבות המלצות לפרסום מקוון. מטרת הפרויקט היא לאפשר לבוגרי הקורס ללימודי שיווק ופרסום לצאת לדרכם המקצועית עם תכנית יישומית להמחשת הידע התאורטי שנרכש בקורס הלכה למעשה. לעומדים בכל דרישות הקורס (נוכחות של 80% בשיעורים והגשת פרויקט גמר) מוענקת תעודת גמר מטעם ביראד לימודי תעודה מתקדמים, מבית אוניברסיטת בר-אילן.

 

קורס מכירות וניהול המכירות

אופציה נוספת ללימודי שיווק ופרסום מתמקדת בתחום המכירות וניהול המכירות. בעידן העכשווי מתאפיין תהליך המכירה בהתאמת המוצר בצורה אופטימלית אל וצרכיו הפרטניים. לפיכך נדרש מנהל המכירות לנהל את צוותי המכירה שלו בדרך מיטבית ולקבוע עבורם את טקטיקות המכירה האפקטיביות ביותר אל מול כול לקוח. ההרשמה אל הקורס מותנית ב- 12 שנות לימוד. הלימודים מותאמים לאנשי מכירות המבקשים להתקדם בארגון אל עבר תפקידים של מנהלי מכירות, וכן לכול מי שיש לו רקע מכירתי ומעוניין לרכוש כלים ומיומנויות לניהול והנעת צוותי מכירה, תוך שאיפה להעלאת שיעורי ההצלחה במכירות. 

הקורס הוא בהיקף של 55 שעות לימוד אקדמיות, שמתוכן 5 שעות המתמקדות בשיווק מעשי. הלימודים מתקיימים במתכונת של הרצאות פרונטליות, תוך כדי ניתוחי אירוע הלקוחים מחיי היומיום, כמו גם משחקי תפקידים, הצגת תהליכי מכירה וסימולציות מול טלוויזיה במעגל סגור. תעודות גמר מטעם ביראד תוענקנה למסיימי הקורס שעמדו בכל דרישות התכנית, לרבות נוכחות של 90% בשיעורים והגשת פרויקט גמר.