צרו קשר
אנחנו תמיד כאן לענות על כל שאלה!
צריכים עזרה? כיתבו לנו

השאירו פנייתכם

ונציגינו ישובו אליכם

הסכמה לקבלת מידע מהיחידה ללימודי תעודה

* שדה חובה

רוצים לשכלל את כישוריכם בתחום המכירות? זה הזמן להירשם ללימודי שיווק ופרסום

ללימודי שיווק ופרסוםבעלי עסק קטן או בינוני, וכעת הנכם מעוניינים להרחיב את הידע ולשכלל את כישוריכם בתחום המכירות? בנסיבות הללו, מומלץ לכם לפנות ללימודי שיווק ופרסום! בעולם גלובלי עם מציאות דינמית המשתנה ללא הרף, הפכו השיווק והאסטרטגיה השיווקית בארגון לנדבך משמעותי ומורכב ביותר, כשמטרת העל היא הגדלת המכירות וכפועל יוצא גם העלאת הרווחיות, זאת באמצעות יצירת יתרון יחסי על פני כל שאר המתחרים בזירה העסקית. 

 

ניהול השיווק דורש ידע רב תחומי נרחב, לצד קריאה מדויקת של המפה, יכולת אישית גבוהה ותכנון מהלכים אסטרטגיים נכונים. לדוגמה, אם בימים עברו דיי היה בכך שמוצר הכי טוב כערובה להצלחה, שהרי כיום ישנו כורח להתבלט על פני יתר המתחרים. בארגונים השונים עשויות לא אחת להתעורר שאלות בנוגע לסוג המוצרים שבהם כדאי להתמקד, קהל היעד שאליו יש לפנות, המסרים שאותם מומלץ לקדם, האתרים בהם הפרסום יהיה אפקטיבי יותר וכן הלאה.

 

התכנית ללימודי שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות

מבית ביראד לימודי תעודה מתקדמים מציינים שלימודי שיווק ופרסום חושפים בפני המשתתפים את התחום מכול צדדיו והיבטיו, ומספק ארגז כלים מעשי לשיפור היכולות השיווקיות, מה שעשוי למנף הן את מימוש היעדים של הארגון והן את ההתקדמות האישית מבחינה מקצועית. אחד מהקורסים המומלצים להתמקצעות בתחום הוא "שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות". 

 

מטרת הלימודים בתכנית היא לספק מיומנויות וכלים לעשייה שיווקית אפקטיבית, ובתוך כך ניהול נכון של מוצרים, איתור הלקוחות הפוטנציאליים כמו גם זיהוי צורכיהם של הלקוחות וקבלת החלטות הנוגעות לאסטרטגיה השיווקית שבה כדאי לנקוט להשגת תוצאות אופטימליות. אורכה של התכנית ללימודי שיווק ופרסום היא 170 שעות אקדמיות, שמתוכן מוקדשות 20 שעות לפרויקט מעשי. הלימודים בקורס מיועדים בעיקרם לאלו העוסקים בתחום ולבעלי רקע המעוניינים לרכוש את הכלים העכשוויים בחשיבה שיווקית.

 

התכנית ללימודי שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות

קורס זה ללימודי שיווק ופרסום מותאם גם לחסרי רקע בתחום המבקשים להתמקצע בעולם השיווק והדיגיטל ולהשתלב בענף בתפקידי מפתח. מתכונת הלימודים בתכנית הנה ייחודית ומורכבת מ- 3 יחידות לימוד הנשענות האחת על השנייה ושזורות זו בזו. אחת מיחידות לימוד היא שיווק ואסטרטגיה שיווקית (עקרונות יסוד בשיווק, איתור לקוחות רווחים, ניתוח SWOT לעסקים, המלצות לאסטרטגיות ועוד). 

 

יחידה נוספת היא יחידת הדיגיטל (פרסום ברשתות חברתיות, שיווק מקוון, חשיפת העסק ומוצריו לדיסציפלינות אינטרנטיות ומסורתיות ויחסי ציבור), והשלישית היא יחידת המכירות (תהליך המכירה, ניהול אנשי מכירות, ניהול משא ומתן מול לקוחות, ספקים, ומשקיעים, טיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות מוצלחת). עם סיום הלימודים נדרשים המשתתפים להציג טיוטת תכנית עסקית עבור עסק כלשהו מהמשק הישראלי, לרבות המלצות לפרסום מקוון, זאת במטרה לאפשר לבוגרים לצאת עם תעודת זהות יישומית ביד להמחשת הידע המקצועי הלכה למעשה.

 

כלים עכשוויים במידענות רפואית

ביראד לימודי תעודה מתקדמים מציעים מגוון קורסים ותכניות ללימודי שיווק ופרסום, בהם קורס שיווק ואסטרטגיה שיווקית, קורס פרסום ודיגיטל, לימודי ניהול המכירות כמו גם קורס להקניית כלים עכשוויים במידענות רפואית. מדובר בקורס ספציפי בתחום לימודי שיווק ופרסום המיועד לאנשי מקצועות הרפואה והבריאות אשר עוסקים בתפקידי ניהול וטיפול ומעוניינים לרכוש כלים מעשיים ועדכניים לעשיית שימוש במידע רפואי. בקטגוריה זו נמנים עובדים במערכות הבריאות, אנשי צוות רפואי ופארא-רפואי, עובדי חברות תרופות וביוטכנולוגיה וכיוצא בזה. 

 

הקבלה אל הקורס מותנית בתואר ראשון ומעלה ואו ניסיון מוכח בתחום הרפואה והבריאות. הקורס הוא בהיקף 48 שעות אקדמיות ומורכב מ- 12 מפגשים של 4 שעות כל אחד. הלימודים בקורס מתקיימים במתכונת של מפגשים פרונטליים ומשולבים בתרגולי מחשב. לבוגרים העומדים בכל דרישות הקורס (לרבות נוכחות של 90% או יותר במפגשים) תוענק תעודה מטעם ביראד לימודי תעודה מתקדמים.