בונים קריירה? הכול על לימודי שיווק ופרסום
חולמים על קריירה מצליחה ומאתגרת ששכרה בצידה? זה הזמן להירשם ללימודי שיווק ופרסום בביראד לימודי תעודה מתקדמים!. מדובר באחד מהמקצועות המבוקשים ביותר כיום בחברות מדיה, במחלקות שיווק של חברות מסחריות, במשרדי פרסום, בחברות לבנייה וקידום אתרים ועוד. בעידן הגלובליזציה, הופך העולם העסקי לזירה קשוחה עם ריבוי שחקנים, חוקים משתנים ותחרותיות גוברת על לבו וכיסו של הלקוח הפוטנציאלי.
על רקע האחדת התרבות העולמית שהובילה לשינויים כלכליים וטכנולוגיות חדשות, מהווים תחומי השיווק והפרסום נדבך משמעותי בכול ארגון, שכן ניתן לייצר באמצעותם יתרון יחסי על פני יתר המתחרים, לקדם מכירות ולהגדיל רווחים. אם בעבר התבססה החשיבה השיווקית על הנחת היסוד שהמוצר הכי טוב הוא המוצר המנצח, שהרי כיום מפנה הנחת היסוד את מקומה לטובת הכורח להתבלט בהשוואה למתחרים.
קורס שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות
כדי להגביר את הביקוש בקרב לקוחות פוטנציאליים, נדרשים מקבלי ההחלטות בארגונים לעמוד באתגרים משמעותיים ולתת את המענה הנכון ביותר למגוון רחב של שאלות וסוגיות כגון מיהם לקוחותיו של הארגון, מה רצונותיהם, איך לספק מענה לרצונות הללו בדרך טובה יותר מהמתחרים, באיזה אופן לפנות אליהם, באילו מסרים להתמקד, באילו אתרים לפרסם, מה הטקטיקות היעילות ביותר לקידום המוצרים וכן הלאה. במסגרת לימודי שיווק ופרסום רוכשים המשתתפים מיומנויות וכלים אפקטיביים לעשייה שיווקית נכונה, זיהוי הלקוחות וצורכיהם, בחירת אסטרטגיה שיווקית, פרסום ויחסי ציבור.
אחד מהקורסים המוצעים בביראד ללימודי שיווק ופרסום הוא "שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות". הקורס מכוון לבעלי רקע בתחום, המעוניינים לרכוש ידע מקצועי ומיומנויות שיווק ומכירה בעולם השיווק, הפרסום והדיגיטל, אם לצורך העשרת ארגז הכלים שברשותם בטכניקות העכשוויות ביותר כיום ואו כאמצעי לקידום במקום העבודה. הקורס מותאם גם לחסרי רקע בתחום המבקשים לרכוש מקצוע ולהשתלב בתפקידי מפתח במקומות תעסוקה שונים.
תכנית הלימודים בקורס
ככלל, תנאי הקבלה ללימודי שיווק ופרסום הם בגרות מלאה, וכך גם לגבי קורס זה. הקורס הוא בהיקף 170 שעות לימוד אקדמיות, שמתוכן מוקדשות 20 שעות לפרויקט מעשי. תכנית הלימודים מורכבת משלושה תחומים (יחידות לימוד) הקשורים זה בזה שאחד הם הוא יחידת השיווק והאסטרטגיה השיווקית, העוסקת בהקניית יסודות בשיווק, ניתוח SWOT לעסקים, ניתוח מתחרים ואיתור יתרון יחסי, זיהוי לקוחות רווחים, המלצות אסטרטגיות ועוד.
יחידת הדיגיטל מתמקדת בשיווק מקוון, חשיפת העסק ומוצריו באינטרנט, פרסום ברשתות חברתיות, בחירת דיסציפלינות אינטרנטיות ומסורתיות, מסרים אפקטיביים, יחסי ציבור וכדומה, ואילו יחידת המכירות שמה את המיקוד על ניהול משא ומתן מול משקיעים, ספקים ולקוחות, ניהול אנשי מכירות, טיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות בהצלחה. בתום הלימודים נדרשים המשתתפים להציג טיוטת תכנית עסקית לעסק נבחר מהמשק הישראלי, לרבות המלצות לפרסום מקוון. הטיוטה המהווה כמעין תעודת זהות מקצועית.
קורס פרסום ודיגיטל
לאלו המתעניינים בלימודי שיווק ופרסום מומלץ גם לפנות לקורס "פרסום ודיגיטל", שמטרתו להקנות כלים, מיומנויות וטקטיקות מעשיות לשימוש ברשתות החברתיות, בניית אתר מכירתי, בחירת המודל הנכון לבדיקת אפקטיביות הפרסום וכן הלאה. הקורס מעניק ידע פרקטי ומכלול טכניקות לפיתוח העסק, תוך עשיית שימוש בערוצים המקוונים להרחבת קהל הלקוחות. הלימודים מכוונים בעיקר לאלו המעוניינים בשיווק בית העסק ומוצריו במהירות וביעילות המרביים במסגרת התנאים הקיימים, כמו גם לכול מי שחפץ בהרחבת הידע בתחום השיווק הדיגיטלי ברשתות חברתיות, תוך תרגום הטקטיקות השיווקיות שנלמדו בקורס הלכה למעשה.
הקורס הוא בהיקף של 55 שעות אקדמיות, שמתוכן 5 שעות מוקצות לשיווק מעשי ובניית טיוטת תכנית שיווקית או דף פייסבוק עסקי. נושאי הלימוד עוסקים, בין השאר, בהכנת תכנית תקשורת שיווקית, תרגום השיווק המסורתי לדיגיטלי, תקציב מסע פרסום, פרסום ממומן וגוגל אדוארדס, מבצעי קידום ומכירות, פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט ויוטיוב לייב. למסיימים העומדים בכל דרישות הקורס מוענקת תעודה מטעם ביראד לימודי תעודה מתקדמים.