בעל עסק? רוצה להתבלט על פני המתחרים? הירשם עוד היום ללימודי שיווק ופרסום
מנהלי סחר, מנהלי רכש או מנהלי ייצור? עובדים במשרד פרסום, בחברת מדיה או בחברה לקידום אתרים? מעוניינים לרכוש ידע וכלים מקצועיים שיאפשרו לכם להתמודד בהצלחה בזירת העסקים המקומית? או שמא אולי לפזול גם אל עבר הזירה הבינלאומית? בנסיבות הללו, כדאי שתירשמו לאחת מהתכניות ללימודי שיווק ופרסום!
בביראד לימודי תעודה מתקדמים מציעים מגוון תכניות בתחום, בהן לימודי שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות. הקורס הוא בהיקף 170 שעות אקדמיות, שמתוכן מוקדשות 20 שעות לפרויקט מעשי. מטרת הלימודים היא להקנות למשתתפים מיומנויות וכלים להבלטת המוצרים בהשוואה למתחרים, לניהול נכון של מוצרים, זיהוי הלקוחות וצורכיהם, קבלת החלטות בנוגע לאסטרטגיה השיווקית ועוד.
הלימודים מכוונים בעיקר לבעלי רקע בתחום, המעוניינים ברכישת השפה המקצועית והכלים העכשוויים ביותר בעולם השיווק והדיגיטל, אם לשם התמקצעות או לצורכי קידום בארגון שבו הם מועסקים, אך מותאמים גם לחסרי רקע הרוצים להשתלב בתפקידי מפתח בתחום השיווק והפרסום. התכנית משלבת בתוכה שלוש יחידות לימוד שכולן מבוססות זו על זו. יחידות הלימוד הן: שיווק ואסטרטגיה שיווקית, דיגיטל, שיווק ופרסום מקוון, מכירות וניהול אנשי מכירות.
קורס מכירות וניהול המכירות
במסגרת לימודי שיווק ופרסום תלמדו גם מכירות וניהול המכירות. בביראד לימודי תעודה מתקדמים מסבירים שתהליך המכירה בעידן העכשווי דורש התאמה אופטימלית של השירות או המוצר אל הלקוח. הדבר דורש בחירת אסטרטגיות מכירה מיטביות מול הלקוח, תוך ניהול נכון של צוותי המכירה וקביעת יעדים ריאליים. הקורס מכוון לאנשי מכירות ולאלו בעלי רקע מכירתי שחפצים בהגדלת שיעור ההצלחות במכירה ואו קידום לתפקיד מנהל מכירות.
תנאי הקבלה ללימודי שיווק ופרסום הם 12 שנות לימוד ובגרות מלאה. הקורס מתמקד במגוון רחב של נושאים כגון אמנות המכירה בטלפון, טיפים למכירה דיגיטלית, תהליך מכירה (כמו שלב התשאול, ניהול משא מתן וסגירת עסקה) טעויות שכיחות במשא ומתן, ניהול צוות מוכרים וכן הלאה. הקורס הוא בהיקף 55 שעות לימוד אקדמיות, מתוכן 5 שעות מיועדות לשיווק מעשי.
קורס מקוון: מנהל עסקים בשוק תחרותי
יזמים עסקיים וחברתיים? חולמים לפתוח עסק? אחת מהתכניות שמציעים בביראד ללימודי שיווק ופרסום היא מנהל עסקים בשוק תחרותי. הזירה העסקית בארץ ובעולם מתאפיינת בריבוי שחקנים ותחרותיות קשוחה, מה שמחייב ראייה רחבת האופקים, חשיבה גלובלית
ופתיחות לשווקים חדשים, לרבות שווקים חוצי יבשות. תכנית זו מיועדת לבעלי תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר בארץ או בעולם וכן לבעלי תעודת בגרות שמאחוריהם עומד ניסיון מקצועי רב, החפצים בידע עדכני והמתמקצעות נרחבת בתחומי הניהול, הפיננסים, המשפטים, השיווק והמכירות, כמו גם ברכישת כלים המאפשרים לעשות שימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות וממוחשבות.
התכנית היא בהיקף 170 שעות לימוד אקדמיות, שמתוכן מוקדשות 20 שעות לפרקטיקום ואו פרויקט גמר. התכנית מתקיימת בפלטפורמה של למידה מקוונת באמצעות הזום, ומועברת במתכונת של מפגשים מונחים בזמן אמת, זאת על ידי סדרת הרצאות אינטראקטיביות, ניתוח דוגמאות Case studies מהמתרחש בשווקים בארץ ובעולם, ושימוש בסדנאות המשלבות תרגול חווייתי ועבודת צוות. מבנה התכנית מורכב מ- 4 יחידות בתחומי הליבה שהם יחידה ניהולית, יחידה פיננסית, יחידה משפטית ויחידה פרויקטלית- עסקית. לבוגרים שעמדו בכול דרישות התכנית (נוכחות מינימלית של 80% והגשת פרויקט גמר) מוענקת תעודה מטעם ביראד לימודי תעודה מתקדמים מבית אוניברסיטת בר-אילן.