צרו קשר
אנחנו תמיד כאן לענות על כל שאלה!
צריכים עזרה? כיתבו לנו

השאירו פנייתכם

ונציגינו ישובו אליכם

אישור לקבלת מידע פירסומי

אישור לקבלת ניוזלטר

* שדה חובה

הנחיית קבוצות, מצוינות אישית ופיתוח מנהיגות

אנו מאמינים כי על מנת להפוך למנחה קבוצות מקצועי ומיומן, חיוני במקביל לפתח את כל המערכות החברתיות של האדם – העצמית, הזוגית והקבוצתית. בתוכנית ללימודי הנחיית קבוצות, מצוינות אישית ופיתוח מנהיגות בביראד לימודי תעודה מתקדמים, תקבל כלים התנהגותיים קלאסיים וחדישים המתאימים לסביבה גלובלית, מורכבת, דינמית, וכאוטית של המאה 21. 

הלימודים בתוכנית יאפשרו לך להעצים את ההשפעה הבונה שלך על מערכות חברתיות - עצמית, זוגית וקבוצתית, תוך דגש על הובלת קבוצות בהן הקשר בין החברים אינטנסיבי. כל זאת בעזרת חשיפה לתכנים תיאורטיים קלאסיים, עדכניים ומקוריים ותרגול לשיפור תפקודך החשיבתי, הרגשי ההתנהגותי והרוחני.

בסיכום הלמידה מדווחים הסטודנטים על שיפור ניכר ב-5 מימדים בסיסיים של העצמה אישית וארגונית:
חץרכישה וחיזוק של מיומנויות חברתיות חשובות
חץהגדלת החופש האישי לבחור באלטרנטיבות עשירות יותר לפעולה בסביבה מורכבת
חץהגברת היכולת להשפיע על מערכות אנושיות
חץהגברת המסוגלות לקדם את ההגשמה של ערכים אישיים חשובים, וכך למצוא יותר משמעות בעשיה
חץהגברה משמעותית של האמון האישי ויכולת טובה יותר לפתח אמון בסביבה. 

מיועד לאקדמאים או בעלי הכשרה מקבילה, המבקשים להנחות אנשים בצורה אפקטיבית יותר, ולמנהלים או בעלי תפקידים מנהיגותיים אחרים, השואפים להתמודד עם הנחיה וניהול בעזרת כלים התנהגותיים קלאסיים וחדישים המתאימים לסביבה גלובלית, מורכבת, דינמית וכאוטית של המאה 21. 

חץהגשת קורות חייםחץראיון טלפוניחץהשתתפות בסדנת מיון 

חץשינויים בתפיסת המציאות והאדם בתחילת המאה ה-21חץתרומת המדעים החדשיםחץהתאוריה הכללית של מערכותחץתורת המורכבותחץההשלכות על הבנת האדם והקבוצהחץמודלים של הבדלים בין אישייםחץתרומת הפילוסופיה הנצחית עם דגש על הקבלה היהודיתחץהתרומה של גישות קלאסיות בפסיכולוגיהחץהחשיבות של הגישה החדשה: הפסיכולוגיה החיוביתחץמודלים של מצוינות אישית, מנהיגותית, קבוצתית ארגוניתחץמודלים של התפתחות תודעתית ברמה הפסיכו-סוציולוגיתחץהבדלים בין תרבויות וההשלכות המנהיגותיותחץטיפול במצבי משבר לחץ וקונפליקטחץפסיכולוגיה של השינוי ושל האימוןחץסוגיות יסוד בדינמיקה קבוצתית: סוגי קבוצות, כוחות בסיסיים בקבוצה, שלבים התפתחותיים, פונקציות הנחייה, דינמיקה פוליטית בקבוצה ובארגון, תהליכים אינטימיים בקבוצה ובארגון, מאבקי כח ועזרה, טיפול במשברים טיפוסייםחץהסדנה ככלי התערבותי בפיתוח אישי של מנהלים ובייעוץ ארגוני

הגישה הבסיסית של הלימוד הינה תיאורטית-חווייתית, עם דגש על הפעלת הלומדים (לימוד דרך עשיה). היא משלבת הרצאות תיאורטיות מלוות התנסויות ממחישות. בחלקו הראשון של השיעור, בנוסף להרצאות המרצה, הלומדים מציגים נושאים תיאורטיים מרכזיים במנהיגות ובהנחיית קבוצות, תוך קבלת משוב. בחלקו השני של המפגש, הם חווים קבוצה דינמית מתפתחת ומציגים סדנה עם קבלת משוב.  

במהלך השעות הפרונטאליות הלומדים מציגים 3  תרגילים: הצגה חוויתית של  תיאוריה בתחום של מנהיגות והנחיית קבוצות (45 דקות); מיני סדנה חווייתית (45 דקות); סדנה  (90 דקות). 

בהמשך, במקביל למפגשים פרונטאליים, מתנסים המשתתפים בתהליך של אימון אישי.

בסיום התוכנית מתקיים מבחן מסכם ופגישה אישית להפקת הלקחים מהלמידה עם מנהל התוכנית ומבוצע פרקטיקום מונחה באחד מ-3 מסלולים לבחירת הלומד: כתיבת מאמר תיאורטי (מלווה מנחה), העברת סדנה  בקבוצה חיצונית של 4 שעות (מלווה מנחה) או קבלת חוויה אימונית על ידי מאמן מקצועי בתחום האישי או בתחום של העבודה. 

אורכה של התוכנית 325 שעות אקדמיות, מתוכן 70 שעות פרויקט ובסופה פרויקט גמר/פרקטיקום.  

תעודה של ביראד לימודי תעודה מתקדמים תינתן לעומדים בכל דרישות התוכנית, הכוללות נוכחות של 80% לפחות משעות הלימוד והגשת פרויקט גמר.

תוכניות נוספות

מוכרת ע"י לשכת המאמנים הישראלית וייחודית מסוגה בארץ, בסופה ניתנת תעודת הסמכה למסיימי התוכנית המלאה.
להמשך
למדו להתמודד עם דילמות בהצלחה ולהתגבר על חסמים אישיים באמצעות הטמעה של מיומנויות, התנסות וחוויה, ואף להשפיע על הסובבים אתכם.
להמשך
מנהל התוכנית
גוטסדינר הארי
MS.c בהנדסת עסקים ו-M.A בפסיכולוגיה קלינית וארגונית. מזה שנים רבות הוא משמש כמרצה בכיר בפסיכולוגיה וחינוך באוניברסיטת בר-אילן, מאמן לניהול בכיר ויועץ ארגוני בכיר.

שוחחו עם יועצי הלימודים שלנו

3620*

למידע נוסף על הנחיית קבוצות, מצוינות אישית ופיתוח מנהיגות
מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם

אישור לקבלת מידע פירסומי

אישור לקבלת ניוזלטר

יתכנו שינויים בתכנים הלימודיים ובסגל המרצים משיקולים מקצועיים. ט.ל.ח